Arkiverat. Den 27 juni 2009


Nu är jag äntligen klar med överföringen av mina blogginlägg till Blogger/ Blogspot. Alla inlägg har nu rätt datering, vilket betyder att bloggarkivet fungerar som det bör. Därför har jag flyttat bloggarkivet upp till vänstra marginalen. Mina förhoppningar för bloggen är härefter i första hand att den skall fungera som ett arkiv med dokument över fallet Sibbo. Min blogg dokumenterar dess värre fallet Sibbo endast delvis i kronologisk ordning, varför det inte alltid lönar sig att söka enligt datum på blogginlägg. I själva verket torde klassificeringen enligt nyckelord eller etiketter ofta vara mera relevant än klassifieringen enligt datum. Om tiden räcker till kommer jag att presentera ett nyckelord och en central faktor i gången i ett antal inlägg.




Fallet Sibbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar